Το όπλο του μπάτσου είναι μαγικό...
...Ρίχνει στον αέρα και βρίσκει στο ψαχνό


Σκοπός της δημιουργίας αυτού του Blog, δεν είναι το κέρδος, ούτε η πειρατεία, ούτε οτιδήποτε άλλο αρνητικό μπορεί να φανταστεί κανείς. Σκοπός μου είναι να συγκεντρωθούν στοιχεία έτσι ώστε κάποιος που ενδιαφέρεται να μπορεί να γνωρίσει κάτι καινούργιο. Μέσα από αυτήν την προσπάθεια έχω κι εγώ ο ίδιος την ευκαιρία να γνωρίσω νέα πράγματα από το συγκεκριμένο χώρο.
Δεν πρόκειται για κάτι το επίσημο και δεν αντιπροσωπεύει τίποτα. Είναι ένα απλό και συνηθισμένο blog. Δεν έχω σκοπό να ανεβάσω ολόκληρους δίσκους παρά μόνο 2-3 τραγούδια από το κάθε συγκρότημα απλά και μόνο για να υπάρχει κάποιο ακουστικό στοιχείο ώστε η γνωριμία με κάποιο συγκρότημα να είναι ακόμα καλύτερη. Όσα συγκροτήματα προσφέρουν τη μουσική τους και το γνωρίζω, αναφέρω την σελίδα από την οποία μπορούν να κατέβουν τα τραγούδια. Επίσης γίνεται αναφορά και στις σελίδες συγκροτημάτων που έχω βρει στο myspace.
Σε περίπτωση που κάποιος έχει πρόβλημα είτε επειδή έχω ανεβάσει κάποιο τραγούδι, είτε επειδή έχω γράψει κάτι λάθος, είτε επειδή δεν του αρέσει αυτό το blog, θα τον παρακαλούσα να στέιλει απλά ένα mail στο rock.elliniko@yahoo.gr για να γίνει η απαραίτητη διόρθωση. Στο ίδιο mail μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μου ο καθένας για οποιονδήποτε λόγο.
Επίσης μπορείτε να επικοινωνήσετε και μέσω msn : rock-elliniko@hotmail.com

Αυτά από μένα...


Όποιο συγκρότημα θέλει να προστεθεί στο blog μπορεί να στείλει πληροφορίες και ό,τι υλικό θέλει (αν θέλει) στο rock.elliniko@yahoo.gr

Τρίτη 4 Δεκεμβρίου 2007

Ενδελέχεια

Το συγκρότημα δημιουργήθηκε την περίοδο '90-'91. Το 1994 κυκλοφορεί ο πρώτος δίσκος με τίτλο "Ενδελέχεια". Η δεύτερη δουλειά έρχεται 4 χρόνια μετά με τίτλο "Είναι Εδώ Ό,τι Είναι Και Πιο Πέρα". Ο τρίτος δίσκος κυκλοφορεί το 1997 με τίτλο "βουτιά Απ'ο Ψηλά", το 1998 συμμετέχουν στο Rock Wave Festival ενώ την επόμενη χρονιά έρχεται ο δίσκος "Χάρτινες Σαίτες". Έπειτα από ένα single to 2000 με τίτλο "Καθρέφτης", υπό μορφή διπλού δίσκου το 2001 κυκλοφορεί ο δίσκος "Στα Σύνορα Της Μέρας" ο οποίος περιέχει 14 τραγούδια και ένα οπτικό υλικό διάρκειας 45 λεπτών (video clip-συνεντέυξεις-συναυλιες-studio ηχογραφήσεις-remix-στίχους-φωτογραφίες). Ακολουθούν ακόμη 2 δίσκοι, το 2003 "Μια Πεταλούδα Που Ξεφεύγει" και το 2005 "Μέσα Μου Κρύβονται Άλλοι", για να φτάσουμε στο 2007 και τον δίσκο Best Of με τίτλο "Μικρή Ιστορία".Το καλοκαίρι του 2008 το συγκρότημα κυκλοφορεί τον δίσκο "Σ'ενα μεγάλο Αύριο".

Τα μέλη του συγκροτήματος :

Δημήτρης Μητσοτάκης - στίχοι , τύμπανα , φωνητικά
Δημήτρης Λεοντόπουλος - τραγούδι , ακ.κιθάρα
Αντώνης Δημητρίου - ηλ.κιθάρες , φωνητικά
Ανδρέας Βαιτούδης - πλήκτρα , samples , ήχος
Γιώργος Κουλουρης - μπάσο

Οι πληροφορίες είναι από το επίσημο site του συγκροτήματος "www.endelexeia.gr". Για περισσότερες πληροφορίες γραφτείτε στο Forum των Ενδελέχεια.

www.myspace.com/endelexeiagr

1 σχόλιο:

Mary είπε...

Διαχρονικοί και πολύ αγαπημένοι!