Το όπλο του μπάτσου είναι μαγικό...
...Ρίχνει στον αέρα και βρίσκει στο ψαχνό


Σκοπός της δημιουργίας αυτού του Blog, δεν είναι το κέρδος, ούτε η πειρατεία, ούτε οτιδήποτε άλλο αρνητικό μπορεί να φανταστεί κανείς. Σκοπός μου είναι να συγκεντρωθούν στοιχεία έτσι ώστε κάποιος που ενδιαφέρεται να μπορεί να γνωρίσει κάτι καινούργιο. Μέσα από αυτήν την προσπάθεια έχω κι εγώ ο ίδιος την ευκαιρία να γνωρίσω νέα πράγματα από το συγκεκριμένο χώρο.
Δεν πρόκειται για κάτι το επίσημο και δεν αντιπροσωπεύει τίποτα. Είναι ένα απλό και συνηθισμένο blog. Δεν έχω σκοπό να ανεβάσω ολόκληρους δίσκους παρά μόνο 2-3 τραγούδια από το κάθε συγκρότημα απλά και μόνο για να υπάρχει κάποιο ακουστικό στοιχείο ώστε η γνωριμία με κάποιο συγκρότημα να είναι ακόμα καλύτερη. Όσα συγκροτήματα προσφέρουν τη μουσική τους και το γνωρίζω, αναφέρω την σελίδα από την οποία μπορούν να κατέβουν τα τραγούδια. Επίσης γίνεται αναφορά και στις σελίδες συγκροτημάτων που έχω βρει στο myspace.
Σε περίπτωση που κάποιος έχει πρόβλημα είτε επειδή έχω ανεβάσει κάποιο τραγούδι, είτε επειδή έχω γράψει κάτι λάθος, είτε επειδή δεν του αρέσει αυτό το blog, θα τον παρακαλούσα να στέιλει απλά ένα mail στο rock.elliniko@yahoo.gr για να γίνει η απαραίτητη διόρθωση. Στο ίδιο mail μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μου ο καθένας για οποιονδήποτε λόγο.
Επίσης μπορείτε να επικοινωνήσετε και μέσω msn : rock-elliniko@hotmail.com

Αυτά από μένα...


Όποιο συγκρότημα θέλει να προστεθεί στο blog μπορεί να στείλει πληροφορίες και ό,τι υλικό θέλει (αν θέλει) στο rock.elliniko@yahoo.gr

Δευτέρα 7 Ιανουαρίου 2008

Πράσσειν Άλογα

Το συγκρότημα δημιουργήθηκε το 1996 στη Θεσσαλονίκη. Κατά τα τέλη του ’96 αποφάσισαν να κάνουν, με δικά τους έξοδα, την παραγωγή του CD. Ετσι λοιπόν ηχογραφήθηκαν 10 τραγούδια με συνοπτικές διαδικασίες, εφόσον την παραγωγή την αναλάμβαναν οι ίδιοι και τα χρήματα ήταν περιορισμένα. Η χημεία όμως ήταν τέτοια που το αποτέλεσμα ήταν αρκετά καλό. Το project έφτασε στα αυτιά της Virgin και έτσι τα παιδιά γλίτωσαν τα έξοδα της παραγωγής, αφού τα ανέλαβε η εταιρεία και το ντεμπούτο CD "Βασίσου Πάνω Σου", είναι πια γεγονός, στις αρχές του ’98. Στα τέλη του ’99 ηχογραφείται και κυκλοφορεί το δεύτερο CD τους με τίτλο "Ο Εχθρός Μου". Στο μεταξύ το ενδιαφέρον της Virgin για τις ελληνόφωνες ροκ μπάντες σταματάει κι έτσι οι ΠΡΑΣΣΕΙΝ ΑΛΟΓΑ αλλάζουν εταιρεία και ηχογραφούν το τρίτο τους CD, ωριμότεροι πλέον, με την Plus Rec., με τίτλο "Θέλω Να Σου Μιλήσω". Ετσι καθιερώνονται στην Ελληνική σκηνή και είναι από τις ελάχιστες μπάντες της εναλλακτικής σκηνής που συνεχίζουν. Το 2006 κυκλοφορεί ο τέταρτος δίσκος από την Ano Kato Records με τίτλο "4".

Τα μέλη του συγκροτήματος :

Τάσος Οικονομίδης - Τύμπανα
Ηλίας Πετρογιάννης - Κιθάρα
Άγγελος Γουζέτος - Φωνητικά
Γιώργος Σπύρογλου - Πλήκτρα
Κώστας Ταλταμπάνης - Μπάσο

Οι πληροφορίες είναι από το επίσημο site του συγκροτήματος "www.prasseinaloga.gr". Μπορείτε να βρείτε 3 (Πες Μου Γιατί , Ο Εχθρός Μου , Θέλω Να Σου Μιλήσω) τραγούδια εδώ : Πράσειν Άλογα

www.myspace.com/prasseinaloga

Δεν υπάρχουν σχόλια: