Το όπλο του μπάτσου είναι μαγικό...
...Ρίχνει στον αέρα και βρίσκει στο ψαχνό


Σκοπός της δημιουργίας αυτού του Blog, δεν είναι το κέρδος, ούτε η πειρατεία, ούτε οτιδήποτε άλλο αρνητικό μπορεί να φανταστεί κανείς. Σκοπός μου είναι να συγκεντρωθούν στοιχεία έτσι ώστε κάποιος που ενδιαφέρεται να μπορεί να γνωρίσει κάτι καινούργιο. Μέσα από αυτήν την προσπάθεια έχω κι εγώ ο ίδιος την ευκαιρία να γνωρίσω νέα πράγματα από το συγκεκριμένο χώρο.
Δεν πρόκειται για κάτι το επίσημο και δεν αντιπροσωπεύει τίποτα. Είναι ένα απλό και συνηθισμένο blog. Δεν έχω σκοπό να ανεβάσω ολόκληρους δίσκους παρά μόνο 2-3 τραγούδια από το κάθε συγκρότημα απλά και μόνο για να υπάρχει κάποιο ακουστικό στοιχείο ώστε η γνωριμία με κάποιο συγκρότημα να είναι ακόμα καλύτερη. Όσα συγκροτήματα προσφέρουν τη μουσική τους και το γνωρίζω, αναφέρω την σελίδα από την οποία μπορούν να κατέβουν τα τραγούδια. Επίσης γίνεται αναφορά και στις σελίδες συγκροτημάτων που έχω βρει στο myspace.
Σε περίπτωση που κάποιος έχει πρόβλημα είτε επειδή έχω ανεβάσει κάποιο τραγούδι, είτε επειδή έχω γράψει κάτι λάθος, είτε επειδή δεν του αρέσει αυτό το blog, θα τον παρακαλούσα να στέιλει απλά ένα mail στο rock.elliniko@yahoo.gr για να γίνει η απαραίτητη διόρθωση. Στο ίδιο mail μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μου ο καθένας για οποιονδήποτε λόγο.
Επίσης μπορείτε να επικοινωνήσετε και μέσω msn : rock-elliniko@hotmail.com

Αυτά από μένα...


Όποιο συγκρότημα θέλει να προστεθεί στο blog μπορεί να στείλει πληροφορίες και ό,τι υλικό θέλει (αν θέλει) στο rock.elliniko@yahoo.gr

Παρασκευή 21 Δεκεμβρίου 2007

Love In Sadness

Το συγκρότημα δημιουργήθηκε το 1989 στην Αθήνα. Το 1992 πρωτοεμφανίστηκαν στη δισκογραφία συμμετέχοντας στη συλλογή "Fragnenta IV" με το τραγούδι "Promised Land". Ντεμπούτο άλμπουμ τους ήταν το "Απλές Ιστορίες" (1993), που κυκλοφόρησε για λογαριασμό της εταιρείας Έβδομη Διάσταση. Το Σεπτέμβριο του 1994 εκπροσώπησαν την Ελλάδα στο Διεθνές Φεστιβάλ BAM στη Βαρκελώνη. Στις αρχές του 1996 υπέγραψαν συμβόλαιο με την ετικέτα Warehouse και ακολούθησαν το EP "Πίσω απ' τον Ήλιο" (1996) και το άλμπουμ "Το Δεύτερο Αμάρτημα" (1997). Εμφανίστηκαν στο "πλάι" γνωστών ονομάτων της εγχώριας (Δημήτρης Πουλικάκος, Απροσάρμοστοι) και διεθνούς (The Stranglers, Paul Rodgers) σκηνής, όπως επίσης και στο Rockwave Festival (1997). Το τρίτο άλμπουμ τους "Κατάσταση Ανάγκης" είδε το φως της δημοσιότητας το 2000.

Τα μέλη του συγκροτήματος :

Άρης Τσουκαντάς - φωνή , κιθάρα , ντραμς , πλήκτρα
Στέλιος Τσουκαντάς - μπάσο
Γιάννης Γεωργιάδης - κιθάρα
Χρήστος Διακουμής - ντραμς

Οι πληροφορίες είναι από το site "el.wikipedia.org". Μπορείτε να βρείτε 2 τραγούδια (Αστέρι Της Μέρας , Πρώτη Μου Φορά) εδώ : Love In Sadness

www.myspace.com/loveinsadness

ΣΕΛΙΔΑ ΣΤΟ WWW.ROCK-ELLINIKO.GR :
http://www.rock-elliniko.gr/Love_In_Sadness

Δεν υπάρχουν σχόλια: