Το όπλο του μπάτσου είναι μαγικό...
...Ρίχνει στον αέρα και βρίσκει στο ψαχνό


Σκοπός της δημιουργίας αυτού του Blog, δεν είναι το κέρδος, ούτε η πειρατεία, ούτε οτιδήποτε άλλο αρνητικό μπορεί να φανταστεί κανείς. Σκοπός μου είναι να συγκεντρωθούν στοιχεία έτσι ώστε κάποιος που ενδιαφέρεται να μπορεί να γνωρίσει κάτι καινούργιο. Μέσα από αυτήν την προσπάθεια έχω κι εγώ ο ίδιος την ευκαιρία να γνωρίσω νέα πράγματα από το συγκεκριμένο χώρο.
Δεν πρόκειται για κάτι το επίσημο και δεν αντιπροσωπεύει τίποτα. Είναι ένα απλό και συνηθισμένο blog. Δεν έχω σκοπό να ανεβάσω ολόκληρους δίσκους παρά μόνο 2-3 τραγούδια από το κάθε συγκρότημα απλά και μόνο για να υπάρχει κάποιο ακουστικό στοιχείο ώστε η γνωριμία με κάποιο συγκρότημα να είναι ακόμα καλύτερη. Όσα συγκροτήματα προσφέρουν τη μουσική τους και το γνωρίζω, αναφέρω την σελίδα από την οποία μπορούν να κατέβουν τα τραγούδια. Επίσης γίνεται αναφορά και στις σελίδες συγκροτημάτων που έχω βρει στο myspace.
Σε περίπτωση που κάποιος έχει πρόβλημα είτε επειδή έχω ανεβάσει κάποιο τραγούδι, είτε επειδή έχω γράψει κάτι λάθος, είτε επειδή δεν του αρέσει αυτό το blog, θα τον παρακαλούσα να στέιλει απλά ένα mail στο rock.elliniko@yahoo.gr για να γίνει η απαραίτητη διόρθωση. Στο ίδιο mail μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μου ο καθένας για οποιονδήποτε λόγο.
Επίσης μπορείτε να επικοινωνήσετε και μέσω msn : rock-elliniko@hotmail.com

Αυτά από μένα...


Όποιο συγκρότημα θέλει να προστεθεί στο blog μπορεί να στείλει πληροφορίες και ό,τι υλικό θέλει (αν θέλει) στο rock.elliniko@yahoo.gr

Πέμπτη 17 Απριλίου 2008

Δυστυχώς Τίποτα

Το συγκρότημα δημιουργήθηκε το 2004 στο Γαλάτσι. Επί 2 χρόνια το group βρισκόταν σε πειραματικό στάδιο. Έχουν ηχογραφήσει ένα demo με 10 κομμάτια, ενώ δουλεύουν συνεχώς πάνω σε δικό τους υλικό.

Τα μέλη του συγκροτήματος :

Μανώλης Λιάνης - κιθάρα , φωνή
Παναγιώτης Ελευθερίου - κιθάρες
Νίκος Βάκαλος - μπάσο
Άγγελος Αγγελόπουλος - τύμπανα

Οι πληροφορίες είναι από τη σελίδα του συγκροτήματος στο myspace. Εκεί μπορείτε να ακούσετε κομμάτια τους. Θα βρείτε 2 τραγούδια (Φεύγουν Καλοκαίρια , Της Αγάπης Τα Σκυλιά) εδώ : Δυστυχώς Τίποτα

www.myspace.com/dystyxwstipota

Δεν υπάρχουν σχόλια: