Το όπλο του μπάτσου είναι μαγικό...
...Ρίχνει στον αέρα και βρίσκει στο ψαχνό


Σκοπός της δημιουργίας αυτού του Blog, δεν είναι το κέρδος, ούτε η πειρατεία, ούτε οτιδήποτε άλλο αρνητικό μπορεί να φανταστεί κανείς. Σκοπός μου είναι να συγκεντρωθούν στοιχεία έτσι ώστε κάποιος που ενδιαφέρεται να μπορεί να γνωρίσει κάτι καινούργιο. Μέσα από αυτήν την προσπάθεια έχω κι εγώ ο ίδιος την ευκαιρία να γνωρίσω νέα πράγματα από το συγκεκριμένο χώρο.
Δεν πρόκειται για κάτι το επίσημο και δεν αντιπροσωπεύει τίποτα. Είναι ένα απλό και συνηθισμένο blog. Δεν έχω σκοπό να ανεβάσω ολόκληρους δίσκους παρά μόνο 2-3 τραγούδια από το κάθε συγκρότημα απλά και μόνο για να υπάρχει κάποιο ακουστικό στοιχείο ώστε η γνωριμία με κάποιο συγκρότημα να είναι ακόμα καλύτερη. Όσα συγκροτήματα προσφέρουν τη μουσική τους και το γνωρίζω, αναφέρω την σελίδα από την οποία μπορούν να κατέβουν τα τραγούδια. Επίσης γίνεται αναφορά και στις σελίδες συγκροτημάτων που έχω βρει στο myspace.
Σε περίπτωση που κάποιος έχει πρόβλημα είτε επειδή έχω ανεβάσει κάποιο τραγούδι, είτε επειδή έχω γράψει κάτι λάθος, είτε επειδή δεν του αρέσει αυτό το blog, θα τον παρακαλούσα να στέιλει απλά ένα mail στο rock.elliniko@yahoo.gr για να γίνει η απαραίτητη διόρθωση. Στο ίδιο mail μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μου ο καθένας για οποιονδήποτε λόγο.
Επίσης μπορείτε να επικοινωνήσετε και μέσω msn : rock-elliniko@hotmail.com

Αυτά από μένα...


Όποιο συγκρότημα θέλει να προστεθεί στο blog μπορεί να στείλει πληροφορίες και ό,τι υλικό θέλει (αν θέλει) στο rock.elliniko@yahoo.gr

Τετάρτη 28 Νοεμβρίου 2007

Γνωστοί Άγνωστοι

Oι Γνωστοί Άγνωστοι δημιουργήθηκαν το χειμώνα του 1997. Tο 1999 κυκλοφόρησαν την πρώτη τους δισκογραφική δουλειά με τίτλο "Στην άκρη του κόσμου" με την Velvet Music. Το φθινόπωρο του 2003 κυκλοφορούν το CD "Μέχρι να έρθει το πρωί" με την Wipe Out. Τον Νοέμβρη του 2005, οι Γνωστοί Άγνωστοι βραβεύτηκαν από τα Θεατρικά Βραβεία Κοινού 2005, με το δεύτερο βραβείο μουσικής σύνθεσης για το τραγούδι Press The Button της ομώνυμης θεατρικής παράστασης. Τον Δεκέμβρη του 2005 το τραγούδι Press The Button συμπεριλαμβάνεται στην συλλογή "Once Upon A Time" του Δημήτρη Παπασπυρόπουλου που κυκλοφόρησε από την Sony-BMG.

Τα μέλη του συγκροτήματος :

Νίκος Βοσδογάνης - κιθάρες , φωνητικά
Δημήτρης Μποτής - keyboards
Νίκος Φάρκωνας - τύμπανα
Κώστας Καφούσιας - μπασο
Ιωάννα Μιχαηλίδου - φωνητικά

Οι πληροφορίες είναι από το επίσημο site του συγκροτήματος "www.gnag.gr". Θα βρείτε το τραγούδι (Όλα Αυτά) εδώ : Γνωστοί Άγνωστοι

www.myspace.com/gnag

Δεν υπάρχουν σχόλια: