Το όπλο του μπάτσου είναι μαγικό...
...Ρίχνει στον αέρα και βρίσκει στο ψαχνό


Σκοπός της δημιουργίας αυτού του Blog, δεν είναι το κέρδος, ούτε η πειρατεία, ούτε οτιδήποτε άλλο αρνητικό μπορεί να φανταστεί κανείς. Σκοπός μου είναι να συγκεντρωθούν στοιχεία έτσι ώστε κάποιος που ενδιαφέρεται να μπορεί να γνωρίσει κάτι καινούργιο. Μέσα από αυτήν την προσπάθεια έχω κι εγώ ο ίδιος την ευκαιρία να γνωρίσω νέα πράγματα από το συγκεκριμένο χώρο.
Δεν πρόκειται για κάτι το επίσημο και δεν αντιπροσωπεύει τίποτα. Είναι ένα απλό και συνηθισμένο blog. Δεν έχω σκοπό να ανεβάσω ολόκληρους δίσκους παρά μόνο 2-3 τραγούδια από το κάθε συγκρότημα απλά και μόνο για να υπάρχει κάποιο ακουστικό στοιχείο ώστε η γνωριμία με κάποιο συγκρότημα να είναι ακόμα καλύτερη. Όσα συγκροτήματα προσφέρουν τη μουσική τους και το γνωρίζω, αναφέρω την σελίδα από την οποία μπορούν να κατέβουν τα τραγούδια. Επίσης γίνεται αναφορά και στις σελίδες συγκροτημάτων που έχω βρει στο myspace.
Σε περίπτωση που κάποιος έχει πρόβλημα είτε επειδή έχω ανεβάσει κάποιο τραγούδι, είτε επειδή έχω γράψει κάτι λάθος, είτε επειδή δεν του αρέσει αυτό το blog, θα τον παρακαλούσα να στέιλει απλά ένα mail στο rock.elliniko@yahoo.gr για να γίνει η απαραίτητη διόρθωση. Στο ίδιο mail μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μου ο καθένας για οποιονδήποτε λόγο.
Επίσης μπορείτε να επικοινωνήσετε και μέσω msn : rock-elliniko@hotmail.com

Αυτά από μένα...


Όποιο συγκρότημα θέλει να προστεθεί στο blog μπορεί να στείλει πληροφορίες και ό,τι υλικό θέλει (αν θέλει) στο rock.elliniko@yahoo.gr

Παρασκευή 7 Δεκεμβρίου 2007

Ζαν Νταρκ

Οι Ζαν Νταρκ είναι ένα συγκρότημα με ιδρυτικά μέλη, το Maurizio Bonura, Ιταλό κιθαρίστα και συνθέτη και την Έμιλυ Παύλου, στιχουργό και ερμηνευτή των τραγουδιών που εκφράζονται αρκετά χρόνια με τη μουσική. Το 2004 το συγκρότημα κέρδισε το πρώτο βραβείο στο διαγωνισμό νέων καλλιτεχνών και συγκροτημάτων στα Τρίκαλα και έτσι αφήνοντας το χώρο των διασκευών έγραψαν δικά τους τραγούδια και ετοίμασαν το πρώτο τους album το οποίο περιέχει δέκα τραγούδια και κυκλοφορεί με ομώνυμο τίτλο.

Στον δίσκο έχουν πάρει μέρος οι :

Εμιλυ Παυλου - φωνή
Maurizio Bonura - κιθάρες , midi
Φιλιππος Αρβανιτης - τύμπανα
Νικο; Τσαχτιρης - μπάσο
Γιωργος Αντωνιου - κιθάρα
Αποστολης Ψυχραμης - φωνητικά
Χρυσουλα Κεχαγιογλου - φωνητικά
Θεμης Πουντζας - εξοπλισμός midi

Οι πληροφορίες είναι από το "www.grrock.net". Μπορείτε να βρείτε 2 τραγούδια (Δεν Μιλάς , Κρύο Στον Παράδεισο) εδώ : Ζαν Νταρκ

www.myspace.com/zandarktheband

Δεν υπάρχουν σχόλια: